S24 - gotowa spółka z o.o. w 24 godziny

Oferujemy pomoc zarówno w rejestracji, jak również zakupie 100% udziałów w gotowej spółce z o.o.

Jeżeli zależy Ci na czasie, proponujemy zakup spółki z o.o.. Zalety takiego rozwiązania:

Nasze spółki nie prowadziły nigdy działalności, zostały zarejestrowane wyłącznie w celu sprzedaży.

Działalność można rozpocząć natychmiast, ponieważ zakup spółki upraszcza wiele czynności:

- brak konieczności wizyty u prawnika,
- brak konieczności wizyty u notariusza,
- brak oczekiwania na decyzję sądu o wpisie do KRS, co może trwać do kilku tygodni,
- numer NIP jest już nadany (oszczędzamy od 2 do 4 tygodni),
- numer REGON jest już nadany (oszczędzamy co najmniej tydzień),
- spółka jest już zgłoszona do VAT w Urzędzie Skarbowym (co najmniej tydzień),

co w normalnej procedurze wiąże się ze stratą czasu, pieniędzy i nerwów przy wypełnianie kilkunastu różnych wzorów dokumentów.


Jeżeli nie zależy Ci aż tak bardzo na czasie, oferujemy również pomoc w rejestracji nowej spółki z o.o. Jest to rozwiązanie tańsze, natomiast na komplet dokumentów rejestrowych zwykle czeka się nieco dłużej.

Nasza pomoc obejmuje konsultacje oraz przygotowanie pełnej dokumentacji niezbędej do przeprowadzenia całego procesu rejestracji, krok po kroku.

Świadczymy również usługi związane z aktualizacją danych w KRS (tradycyjnie oraz elektronicznie)

Dobra nazwa dla spółki

Dobra nazwa dla spółki stanowi jej wizytówkę, jest to znak rozpoznawczy i coś z czym będzie ona utożsamiana przez cały okres prowadzenia przez nią działalności.

Nie ma recepty na to jak wybrać idealną nazwę, każdy przedsiębiorca indywidualnie musi zastanowić się jaka nazwa będzie dla niego odpowiedni i jaka sprawdzi się w przypadku jego firmy.

Dobra nazwa spółki:
- powinna być prosta - łatwa do zapamiętania,
- powinna być dopasowana do branży – kojarzyć się ze świadczonymi usługami czy sprzedawanymi produktami,
- powinna być w języku polskim – nie jest to regułą, ale zaleca się jeśli przedsiębiorstwo ma funkcjonować na terenie Polski, pozwoli to uniknąć przekręcania czy pomyłek,
- nie powinna mieć negatywnego wydźwięku ani źle się kojarzyć,
- powinna być unikalna - wyróżniać się tak, aby nie była mylona na przykład z inną firmą z branży,
- nie powinna być zastrzeżona jako znak towarowy,
- nie powinna być niezgodna z prawem czy naruszać dobre obyczaje – na przykład zawierać przekleństwa,
- wywoływać pozytywne skojarzenia.