Założenie fundacji dokumenty

Założenie fundacji dokumenty, które należy złożyć określone są przepisami prawa. Ich niezłożenie wiąże się z tym, że podmiot nie zostanie powołany do życia. O jakich dokumentach mowa?

Formularze:
– KRS-W20,
– KRS-WK,
– KRS-WM.

2. Do wniosku rejestracyjnego należy dołączyć:
– akt notarialny o ustanowieniu fundacji,
– statut,
– uchwały dotyczące organów fundacji,
– dowód dokonania opłaty za wpis w KRS,
– oświadczenie określające właściwego ministra nadzoru.

Dlaczego fundacja zostaje tak często zakładana? Czym się charakteryzuje?

Fundacja jest organizacją pozarządową powoływana do celów społecznych. Jej założenie jest możliwe tylko w przypadku wniesienia przez fundatora środków na pokrycie funduszu założycielskiego. Celem fundacji najczęściej jest realizacja celów, które muszą być zgodne z podstawowymi interesami RP. Jeżeli ten warunek nie zostanie spełniony to proces rejestracji nie będzie mógł być rozpoczęty. Oferujemy pomoc w założeniu fundacji w krótkim czasie. Dopełnimy wszystkich formalności w imieniu Klienta.

Oddzwonimy do Ciebie
w 30 sekund!
Chcesz żebyśmy zadzwonili do Ciebie?
Podaj nam swój numer telefonu, oddzwonimy najszybciej jak to możliwe.