W najbliższym czasie zostanie wprowadzona usługa elektronicznej skrzynki doręczeń ? nowy sposób na komunikowanie się z organami administracyjnymi oraz sądami.
Zgodnie z art.8 ustawy o doręczeniach elektronicznych powstał nowy obowiązek posiadania adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego na wszystkie podmioty publiczne, natomiast co do podmiotów niepublicznych konkretne zasady wprowadzone są w kolejnym przepisie.
Kto musi posiadać adres do e-doręczeń?
– adwokat,
– radca prawny,
– doradca podatkowy,
– doradca restrukturyzacyjny,
– rzecznik patentowy,
– notariusz wykonujący zawody,
– radca Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej wykonujący czynności służbowe,
– podmiot niepubliczny wpisany do rejestru przedsiębiorców KRS,
– podmiot niepubliczny wpisany do CEIDG.
E-doręczenia doradca restrukturyzacyjny oraz pozostałe podmioty mogą skorzystać z naszej pomocy w zakresie utworzenia i aktywacji skrzynki do e-doręczeń. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat oferty.