Podjęcie decyzji o likwidacji działalności gospodarczej nie jest prostym zadaniem dla każdego przedsiębiorcy, niestety czasem jest to jedyne dobre rozwiązanie.
Zachęcamy do lektury innych wpisów:
Jaką spółkę wybrać?
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w likwidacji
Jak dobrze wypełnić wniosek o rejestrację spółki?
Likwidacja spółki z o.o. powinna rozpocząć się podjęciem uchwały przez wspólników spółki o jej likwidacji. W uchwale muszą być zawarte informacje na temat likwidatora bądź likwidatorów, którymi zazwyczaj są członkowie zarządu spółki. Uchwałę umieszcza się w protokole ze zgromadzenia wspólników, sporządzonym przez notariusza.
Uchwała zostaje dołączona do wniosku o zmianę wpisu, który składa się w Krajowym Rejestrze Sądowym.
Likwidacja spółki z o.o. wiąże się z koniecznością ponoszenia kosztów dotyczących zmiany wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym, taksy notarialnej oraz ogłoszenia w Monitorze Gospodarczym i Sądowym.
Podczas trwania likwidacji, spółka ma obowiązek działać pod własną nazwą z oznaczeniem ?w likwidacji?. Podział majątku możliwy jest po upływie minimum 6 miesięcy od daty otwarcia likwidacji oraz zgłoszenia się wierzycieli.
Pomoc w likwidacji spółki – przeprowadzimy procedurę w imieniu klienta
Nasze biuro oferuje pomoc w przeprowadzeniu procedury likwidacji spółki. W imieniu klienta przygotujemy i złożymy odpowiednią dokumentację w KRS.
Telefon: +12 376 71 64
e-mail: s24@s24.org.pl