Likwidacja spółki z o.o.

Podjęcie decyzji o likwidacji działalności gospodarczej nie jest prostym zadaniem dla każdego przedsiębiorcy, niestety czasem jest to jedyne dobre rozwiązanie.

Zachęcamy do lektury innych wpisów:
Jaką spółkę wybrać?
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w likwidacji
Jak dobrze wypełnić wniosek o rejestrację spółki?

Likwidacja spółki z o.o. powinna rozpocząć się podjęciem uchwały przez wspólników spółki o jej likwidacji. W uchwale muszą być zawarte informacje na temat likwidatora bądź likwidatorów, którymi zazwyczaj są członkowie zarządu spółki. Uchwałę umieszcza się w protokole ze zgromadzenia wspólników, sporządzonym przez notariusza.

Uchwała zostaje dołączona do wniosku o zmianę wpisu, który składa się w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Likwidacja spółki z o.o. wiąże się z koniecznością ponoszenia kosztów dotyczących zmiany wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym, taksy notarialnej oraz ogłoszenia w Monitorze Gospodarczym i Sądowym.

Podczas trwania likwidacji, spółka ma obowiązek działać pod własną nazwą z oznaczeniem ?w likwidacji?. Podział majątku możliwy jest po upływie minimum 6 miesięcy od daty otwarcia likwidacji oraz zgłoszenia się wierzycieli.

Pomoc w likwidacji spółki – przeprowadzimy procedurę w imieniu klienta

Nasze biuro oferuje pomoc w przeprowadzeniu procedury likwidacji spółki. W imieniu klienta przygotujemy i złożymy odpowiednią dokumentację w KRS.

Skontaktuj się z nami już teraz!


Telefon: +12 376 71 64

e-mail: s24@s24.org.pl

Oddzwonimy do Ciebie
w 30 sekund!
Chcesz żebyśmy zadzwonili do Ciebie?
Podaj nam swój numer telefonu, oddzwonimy najszybciej jak to możliwe.