Krajowy Rejestr Sądowy a dokładniej Rejestr Przedsiębiorców jest zbiorem informacji o spółkach i ich organach. Dane zawarte w KRS muszą być zawsze aktualne, gdyż stanowią bazę dla wielu innych podmiotów, kontrahentów czy urzędów ? dane są jawne, każdy ma dostęp do nich przez internet. Adresy zarządu spółki dla sądu jak zaktualizować w KRS to częste pytanie w naszej skrzynce odbiorczej, postaramy się wyjaśnić ten temat.
Adresy zarządu spółki dla sądu jak zaktualizować w KRS
Spółka ma obowiązek aktualizowania adresów zarządu w KRS, gdy tylko one się zmienią. Mowa tutaj o adresach do korespondencji. KRS musi posiadać adres każdego z członków zarządu, aby w razie konieczności móc wysłać do niego list, pismo czy wezwanie dotyczące spółki.
Adres zamieszkania a adres korespondencyjny członka zarządu zazwyczaj są tożsame, jednak członek może podać całkiem inny adres do korespondencji np. adres spółki lub adres wynajmowanej skrzynki pocztowej. Nieodebrana korespondencja z Sądu jest równoznaczna z prawidłowym doręczeniem i to na adresacie ciąży obowiązek dostosowania się do rozporządzeń sądu.
Zachęcamy do lektury innych wpisów:
Koszt rejestracji spółki
Spółka w s24
Zmiana w umowie spółki
Jak zmienić adres członka zarządu w KRS?
Konieczne jest sporządzenie pisma przewodniego o zmianie adresu do doręczeń oraz oświadczenie członka zarządu o nowym adresie korespondencyjnym. Zgłoszenie samej zmiany adresu jest zwolnione z opłat sądowych.
Jeśli ze zmianą adresu członka zarządu dokonywane były również inne zmiany wówczas zgłoszenia do KRS dokonuje się na wniosku o wpis zmian i uiszcza opłatę sądową.
Pomoc w zmianie adresu zarządu w KRS
Oferujemy pomoc w aktualizacji adresów zarządu w Krajowym Rejestrze Sądowym. Zajmujemy się formalnościami i przeprowadzamy cały proces zmian.