Podpis elektroniczny

Z elektronicznej rejestracji spółki korzysta coraz większa grupa przyszłych przedsiębiorców. Ich celem jest szybsze założenie spółki. Zdalna rejestracja umożliwia skrócenie czasu rejestracji, ponieważ większość dokumentów jest generowana oraz przesyłana do odpowiednich urzędów w sposób automatyczny. Warto jednak pamiętać o tym, że szykują się zmiany, które mogą zmienić zakładanie spółek za pośrednictwem Internetu. Istnieje możliwość, że podczas zawiązywania spółki wymagany będzie podpis elektroniczny.

Czym jest podpis elektroniczny?
W 2001 roku zaczęła obowiązywać ustawa o e-podpisie. Jest to odpowiednio przetworzony zbiór danych, które potwierdzają tożsamość konkretnego podmiotu lub prywatnego użytkownika. Jego celem jest umożliwienie elektronicznej wymiany oraz podpisywania dokumentów przesłanych do banków oraz urzędów. Pozyskanie tego rodzaju podpisu jest kosztowne i może wydłużyć czas rejestracji spółki. Jeżeli zależy Państwu na szybkim założeniu własnej firmy to zachęcamy do nawiązania współpracy z naszym biurem już teraz. Pomożemy przeprowadzić proces rejestracji w kilka dni, aby mieli Państwo pewność, że nie trzeba będzie ponosić dodatkowych opłat.

Chcesz nabyć podpis elektroniczny? Zatem zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej oferty. Pomożemy w przeprowadzeniu niezbędnej rejestracji.

Oddzwonimy do Ciebie
w 30 sekund!
Chcesz żebyśmy zadzwonili do Ciebie?
Podaj nam swój numer telefonu, oddzwonimy najszybciej jak to możliwe.